دلم برای دیدن فیلم‌های غیر ایرانی تنگ شده
خونه‌ی خودمون که بودم، حتی اگر حوصله‌ی گشتن و گذاشتن یه فیلمو نداشتم
شبکه نمایش زحمت‌ش رو می‌کشید و اکثر مواقع هم خوش سلیقه بود.
اما الان خیلی وقته که سهم از تلوزیون دیدن موزیک ویدیوهای دوست نداشتنی شده.
گله ای هم نیست
انقدر که این همسر من درگیر اینو ریدر و وبلاگ و مجله و در کل خوندنه؛ اهل فیلم دیدن نیست!
اون دوست داره دو تایی بنویسیم
اون فکر می‌کنه این ننوشتن من
این پا به پا نرفتم باهاش
نا امید کنندس
منم فکر می‌کنم این که بعد از هشت - نه ماه حتی یکی از فیلم‌های هارد یه ترا بایتیش رو ندیدیم نا امید کننده‌تره
و تفاوت من و اون در اینه که اون می‌گه و من هنوز بعد از این همه وقت منتظرم یه شب هاردشو وصل کنه به لپ‌تاپش و بگه این فیلم her که این همه تعریفشو می‌کنی‌و امروز دانلود کردم، بیا ببینیم!
اما حتی بعید می‌دونم شوق و ذوق من برای دیدن این فیلمو فهمیده باشه
فکر کنم باید خودم دانلودش کنم و ببینم!

عب نداره
ولی شما همیشه حرف دلتونو بزنین
مثل شوهر من!